Güncel Erotik Hikayeler

2017 Güncel Hikayeler

2017 erotik hikayeler, yeni seks hikayeleri, 2017 seks, güncel hikayeler

konyada hamamda veryansın

By on Mart 24, 2019 in 2017 Güncel Hikayeler with 0 Yorum
konyada hamamda veryansın

mrb dostlar, daha önce hikaye yazmıştım. Konyalıyım, Konyada hamama gittim. gereken eşyaları aldıktan sonra kabine girdim. duş almaya başladım, az sonra bi ses duydum yan kabinden. çaktırmadan baktım, 48-50 yaşlarında birisi var, top sakallı vücudunda hiç kıl yok. onu görünce azmıştım. kabinden çıktım yanına gittim. beni görünce önce şaşırdı sonra ayağa kalktı. dudaklarımız birleşti. uzun […]

Devamını Oku »

azgın motor fena bişeydi

By on Mart 21, 2019 in 2017 Güncel Hikayeler with 0 Yorum
azgın motor fena bişeydi

Merhaba ben BİRKAN yaşım 28 GAZİANTEPLİYİM ..Bir kaç hafta önce, soğuk bir Çarşamba sabahı kahvaltıda canım öyle bir sucuklu yumurta istedi ki buzdolabına baktım sucuk var yumurta yok bende hemen üstümü giyinip soluğu birkaç sokak aşağıdaki markette aldım.Reyonlardan bir koli yumurta ve birkaç parça daha kahvaltılık alıp para ödemek için kasaya geldiğim sırada benden önce […]

Devamını Oku »

köyün her yerinde sikiştik

By on Mart 17, 2019 in 2017 Güncel Hikayeler with 0 Yorum
köyün her yerinde sikiştik

merhaba fantezi düşkünleri.sizlere anlatacağım bu hikaye ancak filmlerde olur sanıyordum.ama hayatımda yaşadığım en güzel fantezimdir.neyse konuyu fazla uzatmadan anlatmak istiyorum.bizim köyde bir çok insan çiftçilik yada hayvancılık yaparak geçinir.köye her gün sabah 10 da yada akşam 6:30 da süt arabası gelir.ve sütleri toplayarak fabrikaya götürür.süt arabasını murat abi kullanır.murat abi uzun boylu esmer ve yakışıklı […]

Devamını Oku »

sevgilim tam bi yarrak delisi

By on Mart 14, 2019 in 2017 Güncel Hikayeler with 0 Yorum
sevgilim tam bi yarrak delisi

Merhaba arkadaşlar sizlere sevgilim ile yaşadığım sex hikayemi anlatacağım Oncelikle hep arzuladigim biri vardi onunla cikmak istiyordum bir sre sonra cikmaya basladik cikmaya baslayinca zaten yasimin verdigi arzuyla sevgilimi sikmek istiyordum. Zaten bir sure sonra oda bana yanasti ve uzun lafi kisasi evleri bir gun bosken beni evine cagirdi ve gittigimde beni bornozuyla karsiladi Odasina […]

Devamını Oku »

izmirli azgın kızları siktim

By on Mart 10, 2019 in 2017 Güncel Hikayeler with 0 Yorum
izmirli azgın kızları siktim

Selam Arkadaşlar ben 17 yaşımda 1.74 boyunca az iri yarılı biriyim İzmir Karşıyakada oturuyoruz her neyse konuya girelim gecen sene yani 16 yaşımdayken tabi abazalık zamanı hergün 31 çekmekten bıkmıstım Ne yapsam düsündüm bi aksam gece yarısı uyuyamıyordum aklıma kız kardeşim geldi kız kardeşim 13 yaşında yeni yeni olgunlaşıyordu akşam odasına girdim tabi kız kardeşim […]

Devamını Oku »


YUKARI